fbpx
R

Grindex - co nas wyróżnia

Zawór odpowietrzający
Unikalne rozwiązanie w postaci automatycznego zaworu odpowietrzającego. Generalnie w przypadku pomp zatapialnych, do chłodzenia silnika używane jest pompowane medium, jednak zdarzają sie sytuacje gdy pompa pracuje „na sucho”, wówczas z optymalnym rozwiązaniem przychodzi Grindex. Zastosowanie odpowietrznika umożliwią pompie prace bez uszkodzeń silnika. Wirnik działa na zasadzie wiatraka który wprawiając ciepłe powietrze w ruch, wyrzuca je przez zawór odpowietrzający, w momencie gdy pompa zaczyna „siorbać”. Jest to także unikatowe rozwiązanie w przypadku pracy na pusty rurociąg. Zawór odpowietrzający otwiera sie automatycznie w przypadku braku pompowanego medium, natomiast w momencie gdy tego medium jest wystarczająco dużo zawór automatycznie sie zamyka. Takie rozwiązanie technologiczne zmniejsza koszty eksploatacyjne urządzenia – nie ma potrzeby angażowania osób trzecich do obsługi pompy.
Zawór odpowietrzający Grindex

Zawór odpowietrzający Grindex

Zabezpieczenie SMART
Wbudowane zabezpieczenie smart zapewnia:
  • Phaseguard – Zapobiega uszkodzeniu pompy poprzez rozłączenie silnika w przypadku zaniku którejkolwiek z faz,
  • Rotasense™ – Zapewnia prawidłowy kierunek obrotów, zapobiega przeciążeniu, nadmiernemu zużyciu i zredukowanej wydajności pompy,
  • Temeprature guard – Termokontakty każdego z uzwojeń automatycznie rozłączają pompę w przypadku przegrzania (osiągnięcia temperatury krytycznej) oraz zabezpieczają przed ponownym automatycznym rozruchem po wyłączeniu pompy przez czujniki termiczne.
Zabezpieczenie silnika zapewnia ponowny automatyczny restart – nie musi ponownego załączenia dokonać sam Użytkownik. Jednocześnie zabezpieczenie to minimalizuje koszty obsługi i eksploatacji ze względu na fakt, iż przy rozruchu pompy nie ma potrzeby sprawdzania kierunku obrotów (szarpnięcie pompy w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara) przez osobę zewnętrzną.
Obudowa zewnętrzna ze stali nierdzewnej falistej
Obudowa odporna na uszkodzenia mechaniczne i wstrząsy Obudowa Grindex
Gumowe dolne amortyzatory pompy
Zabezpieczają przed nagłym wstrząsem elementów elektrycznych. Zapewniają najwyższą ochronę amortyzacyjną Gumowe dolne amortyzatory pompy
Górna pokrywa kontrolna
Dzięki tej pokrywie łatwo dostać się do komponentów elektrycznych bez konieczności demontażu całej górnej pokrywy pompy Górna pokrywa kontrolna
Pojedyncza śruba inspekcyjna
Łatwa regulacja wirnika do uzyskania pełnych osiągów pompy Pojedyncza śruba inspekcyjna
Nowe uszczelnienia mechaniczne
Dzięki zastosowaniu nowych materiałów uszczelnienie lepiej odbiera ciepło uszczelnienia mechaniczne Grindex
Śruba inspekcyjna
Pozwala na łatwe monitorowanie stanu uszczelnień Śruba inspekcyjna
Dolna płyta z odrzutnikiem
Unikalne zabezpieczenie przed nadmiernym ścieraniem – odrzuca cząstki stałe Dolna płyta z odrzutnikiem
Pliki do pobrania:
R

Uniqa - co nas wyróżnia

System chłodzenia
Silnik jest chłodzony przez opatentowany system recyrkulacji wewnętrznej w obiegu zamkniętym wykorzystujący roztwór na bazie glikolu. Płaszcz chłodzący oddzielony jest od komory olejowej dzięki czemu, nawet jeżeli pompowana ciecz dostanie się do komory olejowej w wyniku zniszczenia pierwszego uszczelnienia mechanicznego, ciecz stosowana do chłodzenia silnika nie zostanie zanieczyszczona. Podwójny płaszcz ze stali nierdzewnej zapewnia większą prędkość cieczy chłodzącej w obwodzie. Dostępny również w instalacji poziomej Wysoka sprawność wirnika osiowego, oddzielonego od komory olejowej
Silnik
cSilnik w klasie High-efficiency PREMIUM IE3, zaprojektowany zgodnie ze standardem NEMA A. Klasa izolacji H. Wał ze stali AISI 431( opcjonalnie NITRONIC 50- ten typ stali ma większą wytrzymałość chemiczną i mechaniczną w porównaniu do stali AISI 316 i AISI 329). Możliwość pracy ciągłej (w trybie S1) w cieczy o temperaturze 60 stopni Celsjusza, wyższej- na zapytanie. Dostępny w wersji przeciwwybuchowej Ex. Szeroki wybór silników 2, 4, 6, 8, 10 i 12 biegunowych, o mocy od 3 do 355kW- zakres sukcesywnie się powiększa.
Hydraulika
Wszystkie elementy hydrauliczne są zaprojektowane, aby zapewnić najwyższą sprawność i najlepszą wydajność w połączeniu z dużym wolnym przelotem. Seria oparta jest na dwóch różnych typach wirników: wysokowydajne kanałowe lub Vortex wykonane z żeliwa. Wszystkie modele z wirnikami kanałowymi wyposażone są w osiowy system regulacji wirnika który pozwala w prosty sposób przywrócić wydajność systemu. Anti-Clogging-System (ACS) składa się ze spiralnego rowka o odpowiedniej głębokości w korpusie pompy. Zapobiega to zatykaniu wirnika, nawet przy bardzo zanieczyszczonych cieczach, pozwala na wyciągnięcie i odplątanie włóknistych elementów. Zapewnia odporność na zatykanie.
Uchwyt
  • Uchwyt może być zainstalowany w trzech różnych pozycjach, aby ułatwić balansowanie pompą podczas jej podnoszenia/ opuszczania.
  • Wykonany ze stali nierdzewnej
  • Wytrzymały i solidny
  • Odporny na korozję
Łożyska
Przewymiarowane, wytrzymałe łożyska zaprojektowane na 50 000 godzin pracyi
Pompy Zenit Uniqa
Pliki do pobrania:
R

Toyo - co nas wyróżnia

Zastosowanie
Pompy Toyo są od samego początku projektowane jako pompy do trudnych, gęstych ściernych mediów- a nie jako zwykłe pompy ściekowe z kilkoma przeróbkami zwiększającymi żywotność urządzenia
Materiały
Materiał – elementy najbardziej narażone na działanie medium czyli wirnik, agitator i płyty cierne są wykonane z żeliwa o b. wysokiej zawartości chromu (28%) oraz kilku innych pierwiastków zwiększających własności stopu. Pozostałe odlewy są wykonane z żeliwa sferoidalnego FCD500 (GGG50).
Silnik
Silnik – produkowany przez tego samego producenta co hydraulika, zaprojektowany do tłoczenia mediów o znacznie większym ciężarze właściwym niż woda czy ścieki. Każda pompa Toyo ma większą moc silnika od równoważnej pompy ściekowej gdyż silnik musi być przewymiarowany aby mógł przejąć obciążenie podczas pracy Obroty – silniki Toyo są wolnoobrotowe
Wał
Wał pompy Toyo – jak praktycznie każdy element pompy jest przewymiarowany ( średnica ). Usztywnienie to pozwala to na prawie całkowite zredukowanie drgań wału podczas uderzeń twardych ciężkich elementów. Łożyskowanie- dodatkowo aby usztywnić zespół obrotowy Toyo (jedyny producent na świecie) stosuje podparcie wału w 3 miejscach łożyskami tocznymi. Uszczelnienie – nie jest to uszczelnienie zwykłe, lecz przystosowane do mediów ściernych. Kształt górnej płyty wirnika spełnia rolę odrzutnika części stałych co dodatkowo zabezpiecza uszczelnienie wału. Dodatkowe zastosowano uszczelnienie w celu jeszcze większej ochrony pomiędzy łożyskami
Części hydrauliczne
Płyty cierne – Wszystkie pompy posiadają co najmniej jedną płytę  cierną. Dzięki temu pompy te są bardzo wydajne przez długi okres czasu nawet pomimo zużycia wirnika jak i płyt ciernych. Konstrukcja pompy umożliwia łatwą obsługę oraz jej serwis. Agitator – kluczowy element pompy. Nie jest „opcjonalnym mieszadełkiem” jak określa je prawie każdy producent konkurencyjny- ale elementem wykonującym podstawowe zadania- rozbijanie osadów strumieniem medium skierowanym w dół, mieszanie i ujednolicanie medium które trafia do hydrauliki pompy. co-wyroznia-pompy-toyo-02
Inne
  • Nowa tabliczka przyłączeniowa do kabli – dodatkowa ochrona  otoczona uszczelnieniem powoduje kompletny brak możliwości przedostania się medium do komory silnika!
  • Udoskonalony kompensator ciśnienia poprzez nowy system samoczyszczący – New self cleaning – zapobiega zanieczyszczeniu kompensatora
  • Głębokość zanurzenia – pompy typoszeregu GR mogą pracować nawet przy głębokościach 60 metrów natomiast przy specjalnym wykonaniu pomp typoszeregu DP nawet do 120 m!
Pliki do pobrania:
n

Pliki do pobrania

Title
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Peakwash 13 czerwca 2019
Toyo 13 czerwca 2019
Grindex 13 czerwca 2019
Peakwash 11 czerwca 2019
Hüdig 5 maja 2019
Hüdig 5 maja 2019
Hüdig 5 maja 2019
Hüdig 5 maja 2019
Hüdig 5 maja 2019
Hüdig 5 maja 2019
28 lutego 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
28 lutego 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 6 maja 2019
Hüdig 5 maja 2019
Hüdig 28 lutego 2019
Hüdig 28 lutego 2019
Hüdig 28 lutego 2019
Hüdig 28 lutego 2019
Toyo 22 września 2018
Hüdig 4 sierpnia 2018
Toyo 17 lutego 2018
Toyo 12 marca 2019
Toyo 17 lutego 2018
Toyo 17 lutego 2018
Peakwash 19 grudnia 2017
Zenit 22 stycznia 2018
22 stycznia 2018
22 stycznia 2018
Zenit 3 kwietnia 2016
Zenit 3 kwietnia 2016
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Peakwash - rysunki instalacyjne 1 września 2015
Uniqa 7 czerwca 2015
Toyo 12 marca 2015
Uniqa 27 lutego 2015
Uniqa 27 lutego 2015
Zenit 27 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Zenit 23 lutego 2015
Saer 23 lutego 2015
Toyo 23 lutego 2015
Toyo 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Saer 23 lutego 2015
Saer 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Saer 23 lutego 2015
Peakwash 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Peakwash 23 lutego 2015
Peakwash 23 lutego 2015
Peakwash 23 lutego 2015
Peakwash 23 lutego 2015
Peakwash 23 lutego 2015
Saer 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Saer 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Grindex 23 lutego 2015
Kirloskar 23 lutego 2015
Grindex 20 lutego 2015
Grindex 20 lutego 2015
Toyo 20 lutego 2015
Toyo 3 kwietnia 2016
Toyo 23 lutego 2015
Toyo 20 lutego 2015
Toyo 20 lutego 2015
Kirloskar 20 lutego 2015
Saer 20 lutego 2015
Saer 20 lutego 2015
Kirloskar 20 lutego 2015
Kirloskar 20 lutego 2015
Saer 20 lutego 2015
Saer 20 lutego 2015
Grindex 20 lutego 2015
Saer 20 lutego 2015
Toyo 17 lutego 2018